©«-.¸¸.-»©منتديات محمد منير©«-.¸¸.-»©
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى واجمد نكت خش وهتموت من الضحك

كده احلى واجمد نكت خش وهتموت من الضحك

مُساهمة من طرف henry.gorta 2009-05-19, 8:25 am

غبى بيحققو معاه فى القسم الظابط بيقولو تقتل 120 واحد الغبى قاله اعمل ياباشا انا سايق على سرعه 160 لقيت فرح على شمالى واتنين واقفين على يمينى وبضرب فرامل مفيش قاله اعمل ايه قاله خش فى الاتنين قاله عملت كده ياباشا دوست واحد والتانى دخل الفرح وربنا ماسبتو
===============================================================

واحد صعيدى مسافر امريكا امه قالتله خد التلات زلع مش دول بس سمى قبل ما تاكل وسافر اول زلعه نسى يسمى فالشيطان اكل معاه والتانيه نسى بردوه فالشيطان اكل معاه التالته الشيطان طلعلو قاله ابوس رجلك سمى

=====================================================================

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش
.

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

تلات ماشين فى الصحراء لقوا الفانوس السحرى دعكوا طلعلهم المارد قالهم كل واحد ليه طلب واحد بس اول واحد قال انا نفسى اروح بلدى التانى قال انا نفسى اروح مصر التالت قال ايه ده انتو هتسيبونى لوحدى هنا لا رجعهملى تانى
====================================================================
تلات مساطيل بيتكلمو فواحد بيقول انا نفسى اشترى نصف الكره الارضيه والتانى قال وانا نفسى اشترى النصف التانى التالت قال ومين قالكم انى هبيعهم
8 صعايده بيهزرو 6ماتو واحد بيقول للتانى بس بقى لتقلب جد
=================================================================
صعايده بيلعبو على الطريق السريع اللى تخبطو العربيه مرتين يطلع بره
===================================================================
كسلان اتحكم عليه بالاعدام ردم بالتراب قاللولو نفسك فى ايه قبل ماتموت قالهم كوب مياه قاللو روح اشرب قالهم انا لسه هقوم اردم اردم

غبى اتحكم عليه بالاعدام وهو بيتعدم فضل يفرفر قامو فكوه قالهم يا اغبيه كنت هتخنق

==================================================================
اتنين قاعدين بتكلمو فواحد بيقول للتانى انا عندى الخدام بتاعى غبى جدا التانى قاله مش اغبى من العندى قاله طب تيجى نشوف قاله ماشى الاول قال للخدام بتاعه روح شوفنى فى النادى ولا لا التانى قال للخدام بتاعه خد ربع جنيه اشتريلى عربيه مرسيدس الاتنين الخدامين اتقابلو فى الطريق فواحد بيقول للتانى انا شغال عند واحد غبى جدا تصدق بيقولى روح شوفنى فى النادى ولا لا طب ما يتصل بالنادى ويشوف نفسه موجود ولا لا التانى قال انا بقى شغال عند واحد غبى جدا بيدينى ربع جنيه بيقولى روح اشتريلى عربيه ميعرفش ان انهارده الجمعه المحلات قافله
اتنين مساطيل واحد بيقول للتانى تعرف ان الانسان لو مات خلاص توفى

- مواضيع مماثلة